مطالب مرتبط:
ساخت و تکمیل 1100 کلاس درس جدید در خوزستان تا مهرماه
درس های جمعه
درس های جمعه
هنوز از عدم مشارکت 60 درصدی مردم ناراضی درس نگرفته اید!
آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 12:352024-06-30سياسي

درس های جمعه 


روز جمعه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد و از آنجا که هیچ کدام از کاندیداها به نیمی از آراء مردم دست پیدا نکردند، جمعه این هفته نیز انتخابات برگزار می شود.

- روز جمعه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد و از آنجا که هیچ کدام از کاندیداها به نیمی از آراء مردم دست پیدا نکردند، جمعه این هفته نیز انتخابات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعدالله زارعی در سرمقاله کیهان نوشت: حدود 25 میلیون نفر در این انتخابات شرکت کردند و همان نصاب انتخابات قبل را به ثبت رساندند و ترکیب آراء شهروندان در حد فاصل انتخابات قبل تا این انتخابات تفاوت عمده ای را نشان نمی دهد.

مشارکت در انتخابات ایران به معنای دقیق کلمه داوطلبانه است و هیچ مشوق یا معاقبی در این میان وجود ندارد کما اینکه هیچ ساختار و تشکیلات واقعی و فراگیری برای آوردن مردم به پای صندوق رأی وجود ندارد، مردم واقعاً بر پایه علاقه ای که به دین، ایران و جمهوری اسلامی دارند در انتخابات ها، راهپیمایی ها و مراسم مذهبی شرکت می کنند.

وجود دست کم 25 میلیون نفر از مردمی با این اوصاف بسیار ذی قیمت و ارزشمند است.

درخصوص انتخابات جمعه ای که گذشت و جمعه ای که در پیش است، نکات زیر اهمیت دارد: 1ـ انتخابات روز جمعه گذشته در فضایی برگزار شد که نظام جمهوری اسلامی با سماحت تمام و با د


برچسب ها: انتخابات - چهاردهمین دوره - برگزار - ریاست جمهوری - جمعه - کاندیداها - مشارکت در انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

درس های جمعه 

درس های جمعه